پنج مزیت برتر قفل درب ورودی بدون کلید
نوشته شده توسط : kiansell

پنج مزیت برتر قفل درب ورودی بدون کلید

پنج مزیت برتر قفل درب ورودی بدون کلید | کیانسل


ورود درب بدون کلید که غالباً با وسایل نقلیه همراه است، نحوه دسترسی ما به ساختمان ها و تعامل با فضاهای عمومی و خصوصی را نیز تغییر می دهد. این فناوری راحت و کم مصرف جدید نیست، اما شاید کمتر با بسیاری از ویژگی ها و گزینه های موجود امروز آشنایی داشته باشید. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ساختمان یا تأسیسات، نگاهی دقیق به قفل های ورود بدون کلید که پنج مزیت برتر قفل درب ورودی بدون کلید در این خواهیم پرداخت.

  1. سهولت

راحتی احتمالاً اولین چیزی است که وقتی به فکر ورود بدون کلید می افتید به ذهن شما خطور می کند، اما این مسئله چیزی بیش از دسترسی آسان یا دیگر نیاز نداشتن به کلید باشد.

صفحه کلیدها و انواع دیگر قفل های درب الکترونیکی اغلب به راحتی قابل نصب و نگهداری هستند، حتی امکان مقاوم سازی مجدد را فراهم می کنند تا بتوانید به سرعت از درب مکانیکی سنتی و با کمترین اختلال ارتقا دهید.

در بیشتر موارد، این قفل های ورودی بدون کلید از طریق باتری کار می کنند، که باعث می شود هزینه و دردسر سیم کشی درب نباشد و همچنین از مشکلات دسترسی به دلیل قطع برق جلوگیری شود.

شاخص های ماندگاری باتری به شما اطمینان می دهد که هرگز قفل نمی شوید، اگرچه برخی از درهای ورودی بدون کلید نیز برای راحتی بیشتر با قفل های مکانیکی ارائه می شوند.

اگرچه ورود بدون کلید برای سهولت زندگی طراحی شده است، اما محبوبیت روز افزون آن طیف وسیعی از گزینه ها و موارد قابل تأمل را به همراه آورده است.

قفل های الکترونیکی خودکار با مهار انرژی از کاربر، یک گام فراتر می روند.

هر دور اهرم با استفاده از خازن های فوق العاده داخلی که قادر به شارژ کامل تا ۱۰ هفته هستند، نیروی مورد نیاز برای کارکرد قفل را تولید می کند.

قفل دستگیره دیجیتال که از نوع قفل های دکمه ای مکانیکی، شکل دیگری از ورود بدون کلید را بدون اعتماد به باتری ارائه می دهند. کاربران با وارد کردن یک کد ترکیبی جهانی دسترسی پیدا می کنند.

مدیریت این راه حل مقرون به صرفه و آسان است، اگرچه از قابلیت انعطاف پذیری سایر قفل های درب بدون کلید موجود در بازار امروز برخوردار نیست.

  1. کنترل دسترسی بهتر

برای برنامه های حساس تر به امنیت یا مشاغل با میزان بالای جابجایی کارمندان، داشتن یک سیستم کنترل دسترسی که بتواند نیازهای خاص ساختمان و کاربران آن را برطرف کند بسیار حیاتی است. ورود بدون کلید اغلب نقش اصلی را در این زمینه بازی می کند.

کلیدهای مکانیکی را می توان گم کرد، دزدید یا کپی کرد، اما یک رمز عبور از این خطر محافظت می کند (به شرطی که به درستی انتخاب شود و هر از چند گاهی تغییر کند).

مزیت قفل های درب دیجیتال

برخی از قفل های درب بدون کلید دارای ویژگی های کنترل دسترسی داخلی هستند، از جمله مسیرهای ممیزی، چندین سطح اختیارات و توانایی برنامه ریزی هزاران کد دسترسی منحصر به فرد یا چندین برنامه برای محدود کردن زمان دسترسی برای کاربران خاص.

  1. صرفه جویی در وقت و پول از کلید زدن مجدد

همانطور که برخی از شرکت ها از نزدیک می دانند، هزینه های کلید دهی مجدد قفل های مکانیکی می تواند با گذشت زمان افزایش یابد. این امر خصوصاً در مورد مشاغل با جابجایی زیاد کارمندان مانند فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی های جعبه بزرگ صادق است.

گردش مالی، ساعت کاری طولانی و فضاهای بزرگ فیزیکی چالش های منحصر به فردی را برای کارفرمایان و کارمندان امنیتی ایجاد می کند.

پیگیری کلیدهای فیزیکی نیاز به نظارت و سازماندهی گسترده ای دارد. هر دو زمان و هزینه لازم دارد که می توان بهتر و در جاهای دیگر هزینه کرد.

با قفل های ورود بدون کلید، افزودن یا لغو دسترسی ساده و فوری است. ویژگی های کاربر پسند مانند راهنمای صوتی چند زبانه برای برنامه نویسی و پیشرفته ترین صفحه نمایش لمسی، مدیریت تعداد زیادی از افراد را بدون ابزارهای خاص یا دانش فنی، آسان می کند. این شامل سفارشی سازی سطح و زمان دسترسی است.

  1. اصلاح سبک

با تکامل فناوری ورود بدون کلید، یک ظاهر طراحی بصری نیز پیشرفت می کند. بسیاری از قفل های درب الکترونیکی موجود امروزه در یک بسته جذاب ساخته شده از مواد بادوام ساخته شده اند که نه تنها از دسترسی ناخواسته، بلکه از آب و هوا نیز محافظت می کنند.

قفل دستگیره دیجیتال

استفاده روزافزون از رابط های صفحه نمایش لمسی در قفل های درب بدون کلید به افزایش استانداردهای طراحی نسبت به قفل های

 

صفحه کلید سنتی کمک کرده است.

سطح براق و یکدست آنها زیبایی بیشتری ارائه می دهد که شبیه دستگاه های مدرن مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها است.

اگر قفل درب بدون کلید را برای تأسیسات یا خانه خود در نظر دارید، مطمئن باشید که توانایی تأمین نیازهای فیزیکی محیط شما را دارد.

برخی از قفل ها فقط برای برنامه های داخلی مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای عملکرد حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز طراحی شده اند.

  1. امنیت پیشرفته

البته قفل ها فقط به اندازه سطح امنیتی که ارائه می دهند خوب هستند. این مورد برای قفل های الکترونیکی با تکنولوژی پیشرفته درست است همانطور که در مدل های مکانیکی سنتی صدق می کند.

قفل های درب بدون کلید به طور معمول با انواع مختلف قفل سازگار است، از جمله قفل های استوانه ای، مورب، دستگاه های خروج. برای اطمینان از اینکه از عملکرد و سطح امنیتی مناسب نیازهای خود برخوردار هستید، همیشه بهتر است با یک متخصص صحبت کنید.

اگر می خواهید قفل درب دیجیتالی با امنیت بالا و قیمت مقرون به صرفه داشته باشید، بلافاصله از طریق وب سایت کیانسل با ما تماس بگیرید. دیدار شما در: https://kiansell.com

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

 

قفل دستگیره دیجیتال پریسما مدل ۹۰۱ H-GANG Prisma

قفل دستگیره دیجیتال کوماکس مدل CDL-30LR

قفل دستگیره دیجیتال گیت من مدل F10-F50

قفل دستگیره دیجیتال میلره مدل MI5000

قفل دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHS-P718 Gold

قفل دیجیتال گیت من مدل V100-V300

 

 

 







:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: